– pomieszczenia poza gabinetami są wyłączone z użytku (toalety, poczekalnia)
– zespół gabinetu będzie stosować dodatkowe środki ochrony osobistej.
– od pacjentów będziemy wymagać rygorystycznego przestrzegania zasad wizyt (przeczytaj na dole strony) .
Bezpieczeństwo stawiamy bezwzględnie na pierwszym miejscu dlatego prosimy o zrozumienie. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny/e-mail.
Przypominamy, że wszelkie sytuacje awaryjne należy zgłaszać zgodnie z instrukcją:
W przypadku awarii aparatu wyjmowanego – zgłosić telefonicznie (nagrać wiadomość w przypadku gdy rejestracja nie może odebrać), lub przez e-mail (podając imię, nazwisko, opis problemu oraz numer kontaktowy).
Co zrobić w przypadku awarii u pacjentów z aparatem stałym?
Pacjenci umówieni na wizytę proszeni są o zastosowanie się do poniższych wytycznych:
- Należy zgłosić się na wyznaczoną godzinę (prosimy nie przychodzić wcześniej niż 5 minut przed wizytą!) – poczekalnia jest wyłączona z użytku. Pacjenci będą wpuszczani przez personel.
- Należy zgłosić się bez żadnych osób towarzyszących. W przypadku dzieci, do gabinetu może przyjść jedynie zapisany pacjent pod opieką JEDNEGO rodzica
- Przed wejściem do gabinetu należy założyć maseczkę (rodzic i pacjent)
- Po wejściu do poczekalni należy zdezynfekować ręce preparatem oraz założyć rękawiczki (środki udostępnione przez gabinet).
- Następnie należy wypełnić dokumenty (jeśli były one dostarczone na poprzednie wizyty nie ma potrzeby wypełniać ich po raz kolejny) – zgodę na przeprowadzenie wizyty oraz ankietę. Zachęcamy do wcześniejszego pobrania druków i przesłania zdjęcia/skanów mailem lub dostarczenia już podpisanych dokumentów na wizytę. Dokumenty można pobrać z naszej strony zakładka „do pobrania” na górze strony.
- Dalej stosować się do poleceń zespołu.
Prosimy o pozostanie w domach pacjentów (dotyczy również opiekuna dziecka), którzy zostali umówieni, a:
- Mieli kontakt z osobami przebywającymi na kwarantannie
- Mają jakiekolwiek oznaki infekcji lub choćby złe samopoczucie