Wizyty

Wizyty odbywają się na zasadach uwzględniających wytyczne Ministerstwa Zdrowia oraz Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego

– w razie potrzeby zespół gabinetu będzie stosować dodatkowe środki ochrony osobistej.
– od pacjentów będziemy wymagać rygorystycznego przestrzegania zasad wizyt  .

Bezpieczeństwo stawiamy bezwzględnie na pierwszym miejscu dlatego prosimy o zrozumienie. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny/e-mail.


Przypominamy, że wszelkie sytuacje awaryjne należy zgłaszać zgodnie z instrukcją:

W przypadku awarii aparatu wyjmowanego – zgłosić telefonicznie (nagrać wiadomość w przypadku gdy rejestracja nie może odebrać), lub przez e-mail (podając imię, nazwisko, opis problemu oraz numer kontaktowy).

Co zrobić w przypadku awarii u pacjentów z aparatem stałym?

 

Prosimy o pozostanie w domach pacjentów (dotyczy również opiekuna dziecka), którzy zostali umówieni, a:

  • Mieli kontakt z osobami przebywającymi na kwarantannie
  • Mają jakiekolwiek oznaki infekcji lub choćby złe samopoczucie