– w razie potrzeby zespół gabinetu będzie stosować dodatkowe środki ochrony osobistej.
– od pacjentów będziemy wymagać rygorystycznego przestrzegania zasad wizyt .
Bezpieczeństwo stawiamy bezwzględnie na pierwszym miejscu dlatego prosimy o zrozumienie. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny/e-mail.
Przypominamy, że wszelkie sytuacje awaryjne należy zgłaszać zgodnie z instrukcją:
W przypadku awarii aparatu wyjmowanego – zgłosić telefonicznie (nagrać wiadomość w przypadku gdy rejestracja nie może odebrać), lub przez e-mail (podając imię, nazwisko, opis problemu oraz numer kontaktowy).
Co zrobić w przypadku awarii u pacjentów z aparatem stałym?
Prosimy o pozostanie w domach pacjentów (dotyczy również opiekuna dziecka), którzy zostali umówieni, a:
- Mieli kontakt z osobami przebywającymi na kwarantannie
- Mają jakiekolwiek oznaki infekcji lub choćby złe samopoczucie