Wizyty w najbliższym tygodniu

W związku z koniecznością dostosowania się gabinetu do oficjalnych wytycznych informujemy, że w nadchodzącym tygodniu:

Odwołane zostają wizyty w trybie planowym:

  1. Wszystkich pacjentów użytkujących aparaty wyjmowane, zapisanych na pierwszą wizytę, oczekujących na aparat
  2. Pacjentów z aparatami stałymi nie wymagających pilnej wizyty kontrolnej. Będziemy kontaktować się indywidualnie w ciągu tygodnia. Jak tylko będzie możliwa działalność gabinetu, osoby z zaległymi wizytami kontrolnymi będą przyjmowane priorytetowo

Co zrobić w przypadku awarii aparatu wyjmowanego?

Co zrobić w przypadku awarii u pacjentów z aparatem stałym? (zamki, lip bumper, dystalizator)

W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy – postaramy się odbierać wiadomości w miarę możliwościna bieżąco i oddzwaniać.

Jednocześnie uspokajamy że, nie zgłoszenie się na wizytę pacjentów oczekujących w kolejce na aparat ortodontyczny nie będzie skutkowało skreśleniem z kolejki (NFZ). Aparat zostanie wykonany w najbliższym możliwym terminie.

 

  • Pacjenci wymagający wizyty w gabinecie, proszeni są o zastosowanie się do poniższych wytycznych:
  1. Należy zgłosić się na wyznaczoną godzinę (nie wcześniej niż 5 minut przed !)
  2. Należy zgłosić się bez żadnych osób towarzyszących. W przypadku dzieci, do gabinetu może przyjść jedynie zapisany pacjent pod opieką JEDNEGO rodzica
  3. Prosimy również o pozostanie w domach pacjentów, którzy:
    1. W ostatnich 14 dniach przebywali za granicą, lub mieli kontakt z takimi osobami
    2. Mają jakiekolwiek oznaki infekcji lub choćby złe samopoczucie

Po przyjściu do poczekalni, a przed wejściem do gabinetu prosimy o:

  1. Pozostawienie odzieży wierzchniej w poczekalni
  2. Skierowanie się do łazienki i umycie, dezynfekcję rąk przy użyciu dostępnych tam preparatów